Informacije in storitve za zavarovane osebe
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Domov
  • Pomoč
  • Vključitev v obvezno zdravstveno zavarovanje in pridobitev kartice zdravstvenega zavarovanje
    • Vključitev v obvezno zdravstveno zavarovanje
    • Kartica zdravstvenega zavarovanja
    • Kategorije zavarovanih oseb
  • Pravice iz obveznega zdravstvenega zavarovanja
    • Vrste pravic
    • Obseg pravic
  • Izbira in zamenjava osebnega zdravnika
  • Bolniška odsotnost - začasna zadržanost od dela
    • Upravičenci do začasne zadržanosti od dela
    • Postopek ugotavljanja začasne zadržanosti od dela
    • Elektronsko potrdilo o upravičeni zadržanosti od dela
    • Pravica do sobivanja v zdravstvenem zavodu ali zdravilišču
    • si.zzzs.portali.azos.ods_covid19
  • Pravice do zdravstvenih storitev
    • V osnovni zdravstveni dejavnosti pri osebnem zdravniku
    • V zobozdravstveni dejavnosti
    • V specialistično ambulantni in bolnišnični dejavnosti
    • Prevoz z reševalnimi in drugimi vozili
    • Zdraviliško zdravljenje
    • Načrtovano zdravljenje v tujini
    • V domovih za starejše, posebnih socialno-varstvenih zavodih in zavodih za usposabljanje
    • Obnovitvena rehabilitacija invalidov, udeležba v organiziranih skupinah za usposabljanje ter letovanje otrok
    • Standardi ponudbe zdravstvenih storitev
    • Cene zdravstvenih storitev
    • Čakalne dobe
    • O javni zdravstveni službi
  • Medicinski pripomočki
    • Pravica do medicinskih pripomočkov
    • Uveljavljanje pravice do medicinskih pripomočkov
    • Seznam dobaviteljev medicinskih pripomočkov
  • Zdravila in živila za posebne zdravstvene namene
    • Zdravila in živila za posebne zdravstvene namene
    • Obnovljiv recept
    • Povračila stroškov nakupa zdravil
    • Predpis zdravila s splošnim imenom
    • Pojasnila k omejitvam predpisovanja zdravil
    • Najvišje priznane vrednosti za terapevtske skupine zdravil
    • Medsebojno zamenljiva zdravila z najvišjo priznano vrednostjo
    • Varna in pravilna raba zdravil
    • Lista razvrščenih zdravil in živil
    • Zdravila za potovanje
  • Zdravstveno zavarovanje v tujini
    • Pravice med potovanjem in bivanjem v tujini
    • Naročanje evropske kartice
    • Povračilo stroškov za zdravstvene storitve v tujini
    • Dializne storitve v tujini
    • Informacije o tujih državah
    • Kontaktni podatki oddelkov za mednarodno zdravstveno zavarovanje
    • Evropski pravni red in meddržavni sporazumi o socialnem zavarovanju
    • Konzularne informacije
    • Zavarovanje z medicinsko asistenco v tujini
  • Denarna nadomestila
    • Nadomestilo plače med začasno zadržanostjo od dela
      • Kdo je upravičen do nadomestila plače
      • Pogoji
      • Višina nadomestila plače
      • Zakoni
    • Povračilo potnih stroškov
    • Druga povračila stroškov
  • Pravno varstvo
  • si.zzzs.portali.azos.faqs
  • Domov
  •  > 
  • si.zzzs.portali.azos.faq
{}
Z7_JI50HJS0MGVF10QLDF4I1F3G52

Web Content Viewer

Component Action Menu
  • ${title}
${loading}
Actions

Pred leti sem dobila totalno zobno protezo s katero nisem zadovoljna. Zanima me, kakšne pravice imam, ali lahko zahtevam drugo protezo pri drugem zobozdravniku?

Odgovor:

Pravila obveznega zdravstvenega zavarovanja glede trajnostnih dob določajo, da znaša trajnostna doba za totalne proteze z akrilatno bazo 5 let, za proteze s kovinsko ploščo pa 7 let. Zavarovana oseba ima po izteku trajnostne dobe pravico do nove proteze, če je prejšnja zaradi anatomskih ali funkcionalnih sprememb postala neuporabna oziroma je ni mogoče popraviti ali prilagoditi. Pred iztekom trajnostne dobe pa ima zavarovana oseba pravico do novega pripomočka, če je pri njej prišlo do takšnih anatomskih in funkcionalnih sprememb, da ni mogoče usposobiti pripomočka (če ga ni mogoče predelati oz. bi bili stroški predelave večji od 50% vrednosti novega pripomočka).

Ob tem je potrebno navesti še, da znaša garancijska doba (t.j. doba v kateri zobozdravnik jamči za izdelek) pri protezah 1 leto. Če je v tem času potrebno popravilo, ga je zobozdravnik dolžan opraviti na svoje stroške.
Glede na vaše navedbe predvidevamo, da garancijska doba v konkretnem primeru še ni potekla, zato vam svetujemo, da se ponovno obrnete na osebnega zobozdravnika in zahtevate ustrezno prilagoditev proteze. Z zamenjavo osebnega zobozdravnika pa zadeve na bi rešili, saj zamenjava zdravnika ne vpliva na tek trajnostne in garancijske dobe.

  • Domov
  • Elektronska gradiva
  • Zloženke
  • Uradne ure in lokacije
  • Kako si uredim zavarovanje
  • Dobavitelji medicinskih pripomočkov
  • Centralna baza zdravil
  • Povezave na sorodne strani
  • SMS preverjanje zavarovanja
  • Dostopnost
  • Varovanje podatkov
  • Pogoji uporabe
  • O avtorjih
  • Avtorske pravice
  • Piškotki
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}
Portali ZZZS uporabljajo piškotke, ki so nujni za delovanje portalov in piškotke za analitično spremljanje obiskanosti. Več o piškotkih...