Naročilo nove slovenske kartice zdravstvenega zavarovanja (za storitve v Sloveniji)
Če ste svojo obstoječo kartico zdravstvenega zavarovanja izgubili, je okvarjena ali so se spremenili vidni podatki na kartici, lahko tukaj naročite novo. Z uspešnim naročilom boste preklicali obstoječo kartico, zato boste za čas do prejema nove kartice po elektronski pošti prejeli začasno potrdilo, ki ga skupaj z osebnim dokumentom lahko uporabite za uveljavljanje zdravstvenih storitev.
V primeru, da je vaša nova kartica plačljiva, boste po elektronski pošti prejeli še račun, ki ga čim prej poravnajte. Naročeno kartico vam bomo poslali na naslov za vročanje v roku 14 dni po uspešnem naročilu oz. plačilu računa.
Opozorilo: Ta postopek ni namenjen naročanju evropske kartice zdravstvenega zavarovanja, ki se uporablja v tujini. Za naročilo evropske kartice uporabite storitev Naročanje evropske kartice zdravstvenega zavarovanja.
Ta postopek tudi ni namenjen naročanju prve izdaje kartice zdravstvenega zavarovanja. Podrobnejše informacije o izdaji kartice ob prvi prijavi v zavarovanje so na spletni strani Kartica zdravstvenega zavarovanja.